Heart It

27 Mayıs 2012 Pazar

Çığlık çığlığa.


Onu sevdiğimi anladığım günden beri yaşayacak mıyım, unutacak mıyım bir karar vermeye çalışıyorum.
İki gündür görüşmüyoruz diye uyku uyuyamıyorum. Hani olur ya, sabah gözlerini açar açmaz bir iki damla yaş dökülür gözlerinden. Benimkisi bir iki damlayı geçeli çok oldu..

Gözlerimi duvarlardan alamamın tek sebebi var. Sanki tüm duvarlara onu çizmişim. Şurada gözleri, burada elleri, orada..

Yaşadığım günü hatırlamıyorum. Onunla son geçirdiğimiz gün tekrar ve tekrar dönüyor sanki. Yavaşça beynimden geçip kalbime gidiyor, gözlerim film izliyormuş gibi duvarlarda. Göz kepenklerimin içinde hapsolmuş gibi sanki her hali. Gülüşü, düşünüşü, sinirlenişi, üzülüşü..

Kaçmalı mıyım, kalmalı mı?

Birsen Tezer - Çığlık çığlığa. 


Ps. Bilmem hatırlar mısınız? Bir önceki blogda bir bateristten bahsediyordum, sevgilisi vardı. Yine aynı kişiden bahsediyorum ama bu kez sevgilisi yok. 

4 yorum:

EvA ♫ dedi ki...

Kaçmakta zor kalmakta
Bu ikisi arasındaki o ince çizgide canımızı yakıyor
Aşık olmak ve sevmek çok zor
Ve insanlar birbirleri için hiçbir şey yapamıyor
istiyorlar ama yapamıyorlar işte
Keşke huzurlu bir şekilde arkadaş kalabilmeyi başarabilsek
Senin için en iyisini diliyorum

Brida dedi ki...

Çok yakıyor. Yine de oluruna bırakıyorum işte.. Teşekkür ettim.

Farkında mısın?mıyım?mıyız?mılar? dedi ki...

hasiktiiiiiiiiiiiiirrrr
dedim bunu okuyunca :DDDD
Enem.

Bence var ya bu sefer bırakmamalı o adamı
Bu sefer tutmalı yakasından
bir daha yollamamalı.

Brida dedi ki...

Ben de öyle düşünüyorum ama işler epey karıştı. :D Şansıma sıçmak istediğim bir dönemdeyim şu an.