Heart It

7 Haziran 2012 Perşembe

I'll never sleep alone.


2 senedir feysten takip ettiğim İstanbullu bir çocuk vardı. Afet-i devran. Benim için Ville Valo'yu feysten takip etmek gibi bir durumdu. Uzun bir süre önce arkadaşlarımı temizlerken onu da silmiştim. Dün gece aklıma geldi ekledim tekrar. Hemen kabul etti. Mesaj attı. Bir fotoğrafımın linkini koyup "yenir bu ama :)" demiş. Oradan konuşma gelişti gelişti ve bu cumartesi buluşuyoruz. Bir şeyler yapacağız, muhtemelen işin sonu onun evinde bitecek. 

Artık aşkla arama bir duvar çektim. Hatta ramstein desek daha doğru olur, öyle büyük, öyle kesin bir duvar. İyi kız olmaktan yoruldum artık. Madem öyle bundan sonra kötü kız olurum. Bir de böyle denerim. Kaybedecek bir şeyim kalmadı çünkü. Benim açımdan kötü de olmayacak aslında. Anımı yaşayacağım. Kimsenin peşinde koşmayacağım. Kimseyi sevmeyeceğim bundan böyle. Hele ki bana verdiğinden fazla değer asla vermeyeceğim.. 

Artık başkalarını tatmin etmek yerine kendimi tatmin edeceğim. 

Hiç yorum yok: