Heart It

30 Haziran 2012 Cumartesi

There is only Marmaris. And it's my home.


Burası hiçbir yere benzemiyor. Burada kitaplarım böyle. Bacaklarım, perdelerim, elbiselerim böyle. Burası sıcacık, sol tarafımdan gibi, ben gibi, Buse gibi, EV gibi. Asla Marmaris'te Brida olmadım ben, burada Buse'ydim. Sevmeyi bilirdim. Dostluğu bilirdim. Aile.. Ailenin ne anlama geldiğini bilirdim.
Ve şimdi "sonunda" yine buradayım. Hala valizlerimi açmamış olsam da, hala babamla tartışıyor olsak da, üç gün sonra İstanbul'a geri dönecek olsam da, kendimi ölesiye buraya ait hissediyorum. Dönüp dolaşıp geleceğim yer, sığınacağım kürkçü dükkanı burası işte.


İstanbul'da denize gitmememin tek sebebi vardı, o da bu fotoğrafta apaçık ortada. İstanbul, bir Marmaris değil. Olamaz da. Doğduğum denizin, gözümü açtığım gökyüzünün, yürüdüğüm zeminin tüm sıcaklığını taşıyorum. İstanbul'da dağıttığım hayatımı, burada tekrar toparlamaya çalışıyorum. Kim olduğumu, ne olduğumu, nereden geldiğimi ve en önemlisi nereye döneceğimi biliyorum çünkü.


Her şeyim burada. Babam, en yakın dostum, resimlerim, şiirlerim, kitaplarım, sesim..

Gerçek aşklarım..


Tam iki saat önce Bay A'yı gördüm. Upuzun bir aradan sonra. Eski blogumu niye açtığımı ve sonra neden kapattığımı hatırlattı bana. Bütün yüz hatlarını unutmamak için beynime kazıdım tam iki saat önce. Tam iki saat önce bana sarıldığı için uyumuyorum, tam iki saat önce elimi tuttuğu ve uzun süre bırakmadığı için ağlıyorum. "Seni düşünmek güzel şey"i, bütün hücrelerimle özlediğim o sesiyle söylediği için şarkıyı tekrar tekrar başa sarıyorum. Aslında şu an buraya yazıyor oluşumun sebebi de o. "Neden gördüm ki sanki, neden yanlarına gittim?! Neden elini tuttum?" diye kendi kendimi ne kadar azarlamış olsam da asıl Buse'yi bana hatırlattığı için ona teşekkür ediyorum bu gece. 4 yıl boyunca usanmadan seven, cesaret edip sevdiğini söyleyen, aşık olduğu adam için şiirleriyle bir defter bitiren Buse'yi hatırlattığı için. Ve hala onu seviyor olduğumu anlamamı sağladığı için.

Sadece biraz üzüldüm, hepsi bu. 

Hiç yorum yok: