Heart It

10 Ağustos 2012 Cuma

Feeling the moment.

Önce bir şeyler yazdım.
Önce bir şeyler yazdım.
Ardından her şeye ışık tutsun diye bir mum yaktım.
Mum ışığıyla sigaramı yaktım.
Ve rahatıma baktım.
Rüzgar çıktı ve her şeyi bir kenara bıraktım.
O sırada hava böyleydi.
Ve o an radyoda biri bu şiiri okuyordu. Sonrası da Mesut Bahtiyar'dan geldi.

Gece bu haldeydi.
Bu hale dönüşmeden önce. 
O sıralarda her şeye benimle birlikte tanık olan Luna yanımdaydı. 
Kıçını dönüp yatmadan önce aslında yazının şarkısının BU olduğunu söylemişti. Eh, ne diyebilirim ki her şeyin tanığı oydu.
Ve perdeler kapandı..

3 yorum:

Zat-ı Hatun ヅ dedi ki...

fotoğrafların dili var bazen:) hiçbir şey yazmasan da anlatıyorlar ya seviyorum onu.

balçık dedi ki...

zeki müren, şahane oldu şu anıma.

Brida dedi ki...

Zat-ı Hatun: Fotoğraflar hep dili var. Ben de o dili çok seviyorum. Ama en kısa zamanda o dillerini geliştirebilmek için profesyonel makine almam lazııııım. ^^

Balçık: Benim de o anıma pek şahane olmuş idi sevgili Bahtiyar. :)