Heart It

26 Ağustos 2012 Pazar

Orange County

Dün geceden beri 5 yıl öncesinde yaşıyorum. 5 yıl önce hissettiklerimin neredeyse aynısını hissediyorum. Çünkü The O.C. bana her zaman aynı şeyleri hissettiriyor. Ve bu şarkı onlarla olan tüm geçmişimi yeniden yaşamamı sağlıyor. Hatırlıyorum da OC başlıdığı anda diziye tam anlamıyla kendimi verebilmek için telefonumu bile kapatırdım. e2'de günde 3 kere aynı bölümü verirdi. Ve ben o üç bölümü de izlerdim. Keşke Mischa Barton diziden hiç çıkmasaydı. En azından 3. sezonda ölmezdi ve ben o bölümü her izlediğimde deli gibi ağlamazdım ve dizi One Tree Hill gibi 9. sezonu bile görebilirdi. Bence OC'nin eksikliğini bütün nesiller hissediyor.



PS. One Tree Hill'in müzikleri de iyidir de The Oc'ninkiler bence her zaman daha iyi olmuştur.

Hiç yorum yok: