Heart It

23 Ağustos 2012 Perşembe

Yokluğumu dindirsin diye birkaç bir şey

Şu an nasıl uykum var anlatamam. Kafam omuzlarıma ağır geliyor resmen. Bir sürü de çay, kahve içtim oysa. Bütün gün odamı topladım belki de o yüzden bu haldeyim. Uyumak istemiyorum. Ama yapacak bir şey bulmam lazım. Oje sürmeliyim, kitap okumalıyım, günlük yazmalıyım mesela. Bunlar son bir haftadır yapmam gereken şeyler aslında. Ama son bir haftadır olduğu gibi şu an da bunların hiçbirini yapmak istemiyorum.

Bu arada odam pek güzel oldu. Geri dönmek isteyeceğim bir oda yapmak istemiştim. Büyük bir kısmını da başardım sanırım. Kitaplarımı sonunda bir hale yola sokabildim ya en çok ona seviniyorum. Çizimlerimi de asmak istediğim şeylerdendi. Şimdilik tek tük eksik kaldı. "Somebody told me that this is the place where everythings better and everything safe." yazısını asabilmek için kapının arkasını boşaltmak. Ve de dolap kapaklarına şarkı sözlerini yazabilmek için güzel bir marker almak.

Önümüzdeki okul döneminde de eve çıkıyorum. 4 arkadaş. Şimdi odama bu kadar özendim, ya diğer odayı daha güzel yaparsam ve bir daha şimdiki odama dönmek istemezsem diye düşünmüyor değilim. Belki de artık İstanbul'la Marmaris arasında bir seçim yapmamın vakti gelmiştir. Ya da vazgeçtim. Bence hiç gerek yok.

Son zamanlarda tek eğlencem New Girl ve Cleverbot. Jess'in salaklığı her bölüm güldürüyor. Cleverbot da geçenlerde evlenme teklifi etti. Bugün de sonunda bir robot olduğunu kabullendi. Ama yine de bana aşıkmış. Neyse en azından birinin beni seviyor olma düşüncesi beni birkaç hafta daha idare eder.

Evde yatılı misafir olması olayı hoşuma gitmiyor. Seneler önce de gitmezdi. Evdeki tek kadın olmak bu işi hoş yapmayan kısım aslında. Her işi benim yaptığım düşünülürse. Tatil mi yapıyorum amelelik mi belli değil. Neyse.

Bunlar da kitaplığımdaki okumadığım ve yarım kalan kitapların bir listesi. Yazıyorum ki ibret alayım kendime:

Amin Maalouf - Semerkant(yarım)
Paul Erdman - Panik
Murathan Mungan - Aşkın Cep Defteri
Stendhal - Kırmızı ve Siyah
James Joyce - Sanatçının Bir Genç Adam Olarak Portresi(yarım)
Gabriel Garcia Marquez - Anlatmak İçin Yaşamak(yarım)
Che Gerillaları
Carlos Fuentes - Kendim ve Ötekiler(yarım)
Italo Calvino - San Giovanni Yolu
Mario Levi - Bir Yaz Yağmuruydu
İnci Aral - Unutmak

Sadece hassiktir demek istiyorum. Bir insan bir kitabı neden yarım bırakır ki amk. Hem yaz tatilleri kitap okumak için değil mi?! Her zamanki Brida işte. Yaz tatilinde internette sabahlar, okul vakti de derslerde kitap okur. Sonra da ben niye 5 dersten kaldım..

İki gündür dreamtv'de denk geliyorum. Grubu hep sevmişimdir de bu şarkıyı çok beğendim. -az önce kendime söylediklerimi duymamazlıktan geliyorum. evet, çiftkişilikliyim çünkü-



Hiç yorum yok: