Heart It

8 Kasım 2012 Perşembe

take everything

Şimdi eğer sevgili Eva'mın yazısını okuyup Take everything'i dinlememiş olsaydım bu yazıyı yazmazdım. Mazzy Star benim için her zaman vazgeçilmez olmuştur. Ama hiçbir zaman açıp da kendim dinlemem. Bir yerlerde zamana, duruma uygun olarak şarkının bana gelmesini beklerim. Ve her zaman da öyle olur.

Bir aydır neden mi yokum?
-Çünkü bir aydır mutluyum. Ve mutluyken bloga yazma gereği duymuyorum. Çünkü burayı içimdekileri dökmek için kullanıyorum bir nevi. Kısacası buraya yazmam için ya sinirlenmem ya da melankolinin bağrında olmam gerekiyor.

Neden mi mutluyum?
-Birini gerçekten sevmenin ne olduğunu ve o birinin de beni sevmesinin ne olduğunu unutmuştum. Hatırlamaya başlayınca mutlu oldum.


Artık ellerim üşüdüğünde, ellerinin arasına alıp ısıtmaya çalışan biri var ya havaların soğuması umurumda bile değil. Acı çekmiyorum okuyucu. Ağlamıyorum bile artık. Eğleniyorum. Hiç yapmadığım şeyleri yapıyorum. Daha neler neler yapacağım üstelik. Şu bir buçuk aya neleri sığdırdık bilemezsin. Öyle ki bana resmen 6-7 ay olmuş gibi geliyor. Nasıl anlatacağımı, hangi kelimeleri kullanacağımı bilemiyorum. Sadece her şey çok güzel işte. Sade ve sadece güzel.

1 yorum:

EvA dedi ki...

Mazzy star benimde hep vazgeçilmezimdir. Yazını okuyunca ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Güzel olan şeyleri yeniden hatırlayıp yaşaman ve kısacık bir zamanda asla unutamayacağın güzel anılar biriktirmiş olman dünyanın en güzel şeylerinden biri.
Mutluluğun hiç eksilmesin.
eksilmemeli :)