Heart It

4 Aralık 2012 Salı

İnsan kalıpları.

Bu kadar sevdiğini söylerken aradan daha bir hafta geçmeden "sevebilecek" YENİ birini nasıl bulabilmiş?
İnsanlar inanılmaz garipler. İnsanların sevgisi o kadar çok ki kime vereceklerini şaşırıyorlar. Koleksiyon yapıyordur ya da. Toplamda ikişer aydan bir seneye 6 kişiyi sıkıştırmaya çabalıyordur belki de. Daha birini bırakmadan, diğerini torbasına koyup, iki ayı doldurur doldurmaz, torbasından yenisini çıkartıyordur belki de.

Ya da sadece bu şekilde sevebiliyordur. Belki de aşkının, sevgisinin son kullanma tarihi iki aydır. Kim bilebilir ki. Ama koleksiyon olasılığının üstünde duruyorum ben. Çünkü hepsi çeşit çeşit. Ve hepsine farklı bir sevgi gösteriyor. Bana düşen sevgiyle, benden sonraki kıza düşen sevgi aynı değil.

Acaba merak ediyorum kıza benim hakkımda ne diyor? İllaki lafım geçiyordur. Kız rts okuyor ben gazetecilik. Bir yerden bir şekilde konumun açıldığına eminim. Çünkü hala feysinde benim fotoğraflarım duruyor. Sormamış mıdır, şu fotoğrafta seni öpen kız kim, diye.

Soul Kitchen'ı izleyeceğim şimdi. İlk Fatih Akın filmimi de beraber izlemiştik oysa. Im Juli. Hoş onu hatırlamama sebep olacak milyonlarca şey var etrafımda. Bir tane filmden bir şey çıkmaz. Zaten onu kafamdan siliyorum, onunla hiçbir şey yapmadık, hiçbir şey dinlemedik, izlemedik, hatta o kimdi? diye düşünüyorum. Yoksa bütün gün sadece oturmam gerekecek. Neye elimi atsam hatırlatacak bir şeyler çıkıyor.  Sonuçta madem o hayatına devam ediyor. Ben mal mıyım, ben salak mıyım arkadaşım? Tabi ki de ben de devam edeceğim.

Ayrılık için topu topu iki kere ağladım zaten. İlki, benden ayrılmasının sebebini söylemediği için sinirden ağlamıştım. İkincisi de, dün gece yeni sevgili yaptığını öğrendiğim de. O da şoktan, orospu çocukluğunu üstüne konduramadığımdan dolayı. Halbuki gayet o kalıptaymış. Önceden ben farkına varamamışım.


4 yorum:

EvA dedi ki...

Bu şarkıyı yaklaşık bir yada iki yıl önce yani ben henüz Ankara'dayken yine senin blogunda dinlemiştim ve hissedebildiğim duygular hala aynı. şarkıyı dinlemeden önce yazın hakkında söyleyebilecek o kadar çok şeyim vardı ki ama şarkıyı dinledikten sonra şimdi buraya sadece bunları yazabiliyorum.Seni sadece senin anlattığın kadarıyla biliyorum ve bu yüzden bunu söylemem yanlış olabilir olsun yine de söyleyeceğim seni tanıdığım için mutluyum

Brida dedi ki...

Emin ol, bu yorumun sayesinde ben de mutluyum. :)

Yase dedi ki...

ben de düşünüyorum hakkımda ne konuşuyolar diye sürekli. bana eski sevgilisi hakkında ne diyosa onu diyodur diyorum, üzülüyorum. Kıza küfür ediyorum, sonra onun eski sevgilisinin arkasından düşündüklerim için kendime küfür ediyorum. Her yerde onu görüp ağlıyorum, bir süre sonra kim olduğunu bile hatırlamayacağım bir insan için salak salak ağlıyorum. Yine kendimden bahsettim mal gibi of. Ama işte diyorum ya, insan sonunda öyle bir unutuyor ki kendi bile şaşıyor, sanki gezegenden silinmiş gibi geliyor o insan. Ama bunun geçme süreci var tabii, ağlamaman ne güzel, hiç ağlama değmez. Şaşılacak bir şey bi de cidden anında yerini dolduracak bir insanın bulunması. Nasıl oldu lan, diyo insan, seni karşılayacak bir insan bulunmuş. Sen de hırsa kapılıp yenisini bulayım deyip bulamayınca, tam cehennem bence. Olmasın öyle bi şey.

Brida dedi ki...

Olmasın bence de olmasın.