Heart It

24 Aralık 2012 Pazartesi

Near to you.

-Burgaz
Herhalde ben her şeyi daha yeni yeni algılamaya başladım. Acıtıyor aslında biraz. Üzüyor da haliyle. Keşke fotoğraflar olmasa, keşke silmeyi becerebilsem. O karelerdeki yüzünü görüp de bunları yapabilmiş olmasına imkan veremiyorum. Zorlanıyorum. Gözlerinden anlaşılıyor çünkü her şey. Madem öyleydi böyle bir insan nasıl iki saat içinde değişti. Ya da hep öyleydi, ama oyununu iyi oynadı. Ona yediremediğimden suçu kendimde bulmaya başlıyorum. Açıkçası saçmaladığımın bilincindeyim. Ama dediğim gibi algılarım yavaş yavaş kendine gelmeye başladı. 

Bugün yine abuk subuk bir Taksim gecesinden dönerken fark ettim her şeyi. Nasıl desem, yalnız başıma yürüdüğüm kaldırımda uzaktan kendimi gördüm. Komik gelecek ama kendimi yetim gibi hissettim. O yokken, hiçkimsem yokmuş gibi geldi bir anlığına. Yok yok, iyice dengesizleştim ben.

Hep bunun yüzünden.

Hiç yorum yok: