Heart It

20 Ekim 2013 Pazar

B is fuckin' back.


Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum. Herhalde izlerken en keyif veren tek dizi Sex and The City. -One Tree hill hariç-Bütün bölümlere bayılıyorum. Kötü diyebileceğim bir sezon bile yok çünkü. 30'larımın böyle olmayacağını biliyorum ama imreniyorum yine de. Çünkü bu yaşımda aşık olduğum ve bir senedir beraber olduğum adamla evli olacağım sanırım o yıllarda. Ki zaten 4 kişilik bir kız arkadaş grubum yok maalesef. Olmasını öyle çok isterdim ki. Neyse sıkıldığınız gecelerde bir dondurma kapın ve SATC izleyin, benden söylemesi. 

Yeni şablonum epey güzel oldu. Yazma hevesimi getirdi direk. Arada bir değişiklik yapmak şart. 

Ve yine geldi aylardan "acaba hamile miyim?" ayına. Şu 1 sene boyunca rahat 2 ayda bir kendime sorduğum rutin soru. Reglimin ister bir gün ister bir saat gecikmiş olması sinirlerimi alt üst edebiliyor. Hal böyle olunca stres dolayısıyla reglim iyice gecikiyor ve bu kez de paniğe kapılıyorum. Hayır korunmak için bütün önlemleri almış olsam da bu böyle. Hamile olmadığımı biliyorum. Ama yine de manyak gibi düşünmeden edemiyorum. Azıcık rahat olsam belki reglim gecikmeyecek. 

Olay hamile olmak da değil. Yani benim için. Hamile olmam hiç problem değil. Hoşuma gider. Ama babam... Hamile olarak fakülteye gidip gelmek bile çok tatlı olurdu herhalde. Ama işte dediğim gibi sevgili babam...

Aslında hayatımda hiç evleneyim, çocuklarım olsun falan demedim. Düğün her zaman çekici gelmiştir gözüme ama sadece gelinlik için. Hatta bir ara düğün organizasyoncusu bile olmayı istemiştim. Şimdilerde büyük ihtimalle Burak sebebiyle bu tarz şeyleri düşünmeye başladım. Erasmus'tan vazgeçtim, Burak askerdeyken çocuğa böyle bir işkence çektirmek çok saçma olurdu zaten. Ben İtalyalarda gezip tozayım, çocuk bir sürü erkeğin içinde tezkere beklesin. Zaten ortalamamı düzeltebilmiş de değilim. Yüksek lisansımı yurtdışında yapmayı düşünüyorum şimdi de. 

Normalde bloga geri döndüğümde veya günlüğüme yeniden yazmaya başladığımda, eskiden olan olayları yazardım arayı kapatmak için. Bu kez öyle yapmayacağım. Gün içinde olanlardan bahsetmem herkes için daha hayırlı. 

Hiç yorum yok: