Heart It

29 Ekim 2013 Salı

Terliklerimle gelsem sana..



Öncelikle Leyla ile Mecnun'un finalini ne güzel verdiler öyle.. En çok da İsmail Abi'nin balık olması beni benden aldı. Çok duygusaldı ya. İnanılmazdı. 

Bir de Burak askere gidecek, diğer inanılmaz olan olay da bu. 12 ay yapacak üstelik. Martta gitmeyi düşünüyor. Düşünmeyi geç kafasına koymuş kısacası. Gitme diyemiyorum. Bugün mesela telefonunu suya düşürmüş. Birkaç kez konuşabildik bütün gün. İstediğim anlarda ona ulaşamamak çok uyuz. Üstelik tamı tamına bir sene. Sanırım kendimi kaybedeceğim. Bu hissettiğim boşluk hissi kendini kaybetmek olsa gerek. Tamam ilk başlarda bu konu açıldığında ben de işte okula giderim düzenli, derslerim yoluna koyulmuş olur falan diyordum. Ama şimdi düşünüyorum da çok fena olacağım. Eksik bir şey olacak hayatımda. Hem de eksikliğini hiç istemediğim, beraber olduğumuz süre boyunca hiç eksikliğini hissetmediğim adam. 

1 sene sürekli beraber vakit geçirdik. Bunu da abartmıyorum cidden böyle bizim ilişkimiz. En fazla 2 gece ayrı uyuyoruz. Onların da sabahlarında birlikteyiz zaten. Normalde sürekli birlikte olan çiftler uzun bir süreden sonra birbirlerinden sıkılıyorlarmış. Bizde hiç olmadı. Bizim ilişkimizin içine mesafe girdiği an, birbirimizden uzak kaldığımız an işler bozulmaya başlıyor. 

Askere gittiğinde hem onun hem de benim psikolojim kesinlikle yerlerde olacak. İçimden hiçbir şey yapmak gelmeyecek buna adım gibi eminim. Ölü gibi gezeceğime de.. 

Söz mevzundan vazgeçtiğimi söyledim. Açıkçası ananem de pek sıcak bakmadı. Ki bir süre sonra bana da mantıksız geldi. Zaten onun anne babası da şimdi olmaz diyor. Ama beyim burnunun dikine gidecekmiş, askerden önce söz istiyormuş vesaire. Dün konuştuk bunları yarı kavga gürültü şeklinde. İçimdekileri anlattım hep. Daha 20 yaşında olduğumu göz önünde bulundurmasını istedim. Aşkı bulduğunu ve bunu kaçırmak istemediğini söyledi o da. Ben bir yere kaçmıyorum oysaki. Neyse sonunda toparladık. Sözden vazgeçildi, en azından askerden sonraya ertelendi. Çok seviyorum. 

Çok çok.
Aşığım.
Evleneceğim adam o, bunu da biliyorum. Sadece onun bunu anlamasına ihtiyacım var. Birlikteliğimiz uzarsa sonunda ayrılık olacağından korkuyor. Garantisini veremiyorum. Ben biliyorum, hatta eminim ayrılmayacağımıza. Ama onun da anlaması gerek. Zaten bir ilişki nasılsa sonunda ayrılık olacak diyerek yürütülemez. Yürümez. 

Yine de ben her zaman elimden geleni yapacağım. Gittiği yere kadar. Ayrılsak bile günün birinde yine beraber olacağız. Buna inancımsa sonsuz. 

Hiç yorum yok: