Heart It

19 Ekim 2013 Cumartesi

Var ya,

ben gerçekten geri dönmek istiyorum. Yeniden yazmak ve hayatımda olup biten, sizin merak etmediğiniz ya da ettiğiniz her şeyi anlatmak istiyorum burada. Ama lanet olsun ki İstanbul'daki evimde kullandığımız internetin bir sorunu var. Hiçbir bloga giriş yapmıyor. Yoksa buraya yazmamamın nedeni yazmak  istemediğimden değil yani. Şimdi Marmaris'teyim de öyle yazabiliyorum.

Denemediğim dns ayarı kalmadı. Ama olmuyor işte. Neyse en son superonline'a geçmiştik belki ayarlar da değiştiğinden giriş yapabiliyorumdur. Salı günü İstanbul'a gittiğimde ilk iş bloga girmeye çalışmak olacak.

Bilginize...

2 yorum:

Aquamarine dedi ki...

ben böyle uzun uzun zamandır takip ettiğim insanları yeniden takip etmek istiyorum. fakat yazı yazmıyorlar ve ben kendi düşünce karmaşam da boğuluyorum. ah ama gelsen artık.

Brida dedi ki...

Yazmamanın eksikliğini inan çok hissediyorum. Günlük falan da yazmıyorum ayrıca. Eskiden burayla uğraşıyor olmak rahatlatıyordu beni. Umarım istanbula dönünce de yazabilirim.